ČASTÉ DOTAZY

1. Kdy mi bude objednávka odeslána?

 - objednávky odesíláme ve lhůtě, která je pro objednaný produkt uvedena. Tuto lhůtu naleznete po rozkliknutí produktu (v detailu produktu) v kolonce ,,Dostupnost". Následné doručení objednávky závísí na zvolené metodě dopravy.

 

2. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky při platbě předem (bankovním převodem)?

 - jakmile je platba za objednávku připsána na náš účet, začínáme pracovat na její přípravě k expedici. Je však třeba také dbát na dostupnost objednaného produktu, kterou naleznete po rozkliknutí prodktu (v detailu produktu) v kolonce ,,Dostupnost". Tato lhůta (dostupnost) se začíná počítat dnem připsání platby na účet.

 

3. Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

 - ano, můžete na pobočkách (výdejních místech) služeb Zásilkovna.cz. ZDE naleznete přehled všech výdejních míst, kam si můžete objednávku nechat zaslat.

 

4. Jak za objednávku zaplatím?

 - můžete si vybrat z několika plateb. DOBÍRKA - objednávku zaplatíte až po převzetí od České pošty nebo řidiče společnosti GLS. HOTOVĚ - objednávku zaplatíte na pobočce služby Zásilkovna.cz. BANKOVNÍ PŘEVOD - platbu provedete po uskutečnění objednávky na účet 2801376242/2010, do variabilního symbolu uvedete číslo Vaší objednávky (číslo objednávky naleznete v povrzovacím emailu, který Vám přijde ihned po uskutečnění objednávky). Více informací o platbě a dopravě naleznete ZDE.

 

5. Jakou službou (dopravcem) si mohu objednávku nechat zaslat?

 - zřejmě nejrychlejší a nejspolehlivější je výběr dopravy přepravní společnosti GLS. Dále máte na výběr z několika služeb České pošty (balík do ruky, balík na poštu, doporučeně). Objednávku si také můžete vyzvednout na pobočkách (výdejních místech) Zásilkovna.cz. Více informací naleznete ZDE.

 

6. Jak poznám, že jste moji objednávku zaznamenali?

 - ihned po objednání Vám přijde potvrzující email se shrnutím Vaší objednávky.

 

7. Udělal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co mám dělat?

 - pravděpodobně jste objednávku nedokončil/a nebo jste napsal/a špatný email. Kontaktujte nás na email eshop@saringa.cz a uveďte jméno a adresu na jaké jste objednávku uskutečnil/a. Následně objednávku dohledáme.

 

8. Mohu zboží objednat i jiným způsobem než přímo na e-shopu?

 - ano, zboží z našeho e-shopu můžete objednat také přes e-mail eshop@saringa.cz nebo sms 608 610 480. Uvedete nám produkt, který si přejete objednat, jméno a příjmení a adresu.

 

9. Posílal/a jsem Vám zpět objednávku a požadovala výměnu produktu. Stále mi však vyměněný produkt nebyl doručen.

 - jakmile obdržíme zásilku s produktem, zkontrolujeme jeho stav. Pokud je produkt v neporušeném stavu, začneme pracovat na přípravě výměny k expedici. Pokud je produkt, za který si přejete původně objednaný vyměnit skladem, odesíláme ho nejpozději 3. den od obdržení zásilky. V případě, že skladem není, je objednán u dodavatele a odeslán v zákonné lhůtě 30 dnů.

 

10. Posílal/a jsem Vám zpět zásilku s vráceným zbožím, požadovala jsem vrácení peněz. Peníze stále nedorazily, kde je problém?

 - jakmile zásilku s produktem obdržíme, zkontrolujeme jeho stav. Pokud je produkt v nepoškozeném, původním stavu bude Vám platba, dle zákona do 30 dnů od odstoupení od smlouvy vrácena na účet.

 

11. Moje objednávka stále nedorazila, i přesto, že jsem obdržel/a e-mail o jejím odeslání a uplynuly více 4 než pracovní dny. Co teď?

 -  pošlete nám na e-mail eshop@saringa.cz číslo objednávky (naleznete ho v povrzovacím emailu, který Vám přišel ihned po uskutečnění objednávky), případně jméno nebo adresu, na kterou jste objednávku uskutečnil/a.

 

12. Objednal/a jsme si jiné zboží než jsem chtěla, co s tím?

 - pokud jsme objednávku ještě neodeslali, informujte nás na některý z uvedených kontaktů ZDE

 

13. Příliš se nevyznám ve velikostech produktů. Co mám dělat?

 - ZDE naleznete tabulky velikostí pro většinu produktů. U některých produktů jsou velikosti uvedené pod popisem produktu (po rozkliknutí produktu - v detailu produktu).

 

14. Jak vyměním, vrátím nebo reklamuji zboží?

 - veškeré informace o výměně, vrácení nebo reklamaci naleznete ZDE